Nurshafinaz che husin nama di beri..

Nurshafinaz che husin nama di beri..
finaz....

Tuesday, March 23, 2010

birthday gurl....


assalamualaikum...hai ni birthday housemate aku...FATIN NURUL HIDAYAH BINTI HUSSIAN..yang ke-21..erm..td..kami mkn kek..wat suprise kat dier..sampai merah mke die...malu kot???patu...hari ni kat klas aku byk blaja bout the new things..al maklum la..pengetua yang masuk...semangat la nk dgr...salah satu ayt dier yang aku igt2 la...PAST IS THE PAST...tol x...aku rase...sgt btoi...ye la..tapi....aku ni payah la cam tu...tah la....nk citer sume...cam xsesuai..so bia la aku simpan...hurm...hari ni stdy semangat=mantok sgt2...coz aku pun tdo lmbt smlm..da tu, black out plak kat cni..tp seb bek xpanash sgt pun...patu ptg td ader koko..aku nk turun??silap org la...hahaha...ye la...bygkan..aku duk tgkt 4..penat wey nk turun 2 3x.. aku wat bangang jer la...cam la xbese...tol x NOSHEENA? hahaha...aku ni xubah2 dari dulu sampai skang...malas jer nk koko...huhu...xper la...aku malas la nk citer g...ha, tu la...aku kene btl2 bosan baru jadi wat nih...huhu...k....salam....

No comments:

Post a Comment